-->

2016. szeptember 4., vasárnap

Chapter 4

Amint kinyitottam a szemem, egy orvosi szobában találtam magam. Próbáltam ülő helyzetbe tornázni magam, de valami meggátolt ebben. Lenéztem testemre és csodálkozva vettem észre, hogy végtagjaim és a felsőtestem az ágyhoz van szíjazva. Döbbenten néztem szét a szobában és egy lélek sem volt jelen velem. Próbáltam kiszabadítani a kezem, de a testem le volt gyengülve, így esélyem sem volt.
Percekkel később, az ajtó túloldalán mozgolódás támadt, s nem sokkal később egy gyógyító lépett be a szobába, nyomában az arkangyalokkal és köztük ott volt apám is,  Jongdae arkangyal, akinek a tekintete tele volt aggodalommal, de ezt mimikája nem mutatta ki. Pár lépéssel közelebb jött mindenki, de senki sem érintkezett még az ággyal sem. A gyógyító angyal lépett hozzám a legközelebb, és kezét végighúzta a testem felett, ellenőrizve gyógyulási funkcióimat.
-  Teljesen rendbe jött – hangzott döbbent szava és elhátrált az ágytól, majd bólintás után elhagyta a szobát.
-  Mi folyik itt? Miért vagyok lekötve? Mi történt? – tettem fel az elsőnek eszembe jutó kérdéseket, de abban a pillanatban, ahogy feltettem, minden eszembe jutott.
A Földön való küldetés V-vel és Ji Hu-ékkal. A Démonok Királyának tekintete. A tőr a szívemben. A vaksötét. Anyu emlékei. A hazugsággal teli életem. Minden. Ahogy az eddig apámnak hitt Jongdae arkangyalra néztem, a szemem könnybe lábadt, s zokogásban törtem ki.
-  Ezt mi is szeretnénk tudni, hogy mi folyik itt és hogy kit tisztelhetünk a személyedben, mert te nem Im Jin Ah vagy – lépett közelebb a legöregebb arkangyal.
-   De én vagyok az, Nana! – néztem rájuk könnyes szemmel.
 Akkor mégis, azt hogy magyarázod, hogy nem haltál meg az elmondottak szerint az azonnali halált okozó tőrtől, ami a Démonok birtokában van.
-  Én azt nem tudom, de tényleg Nana vagyok! Vagyis tudom, de…
-  Akkor elmagyaráznád, kérlek? – vágott a szavamba egy másik arkangyal, akit eddig életem során, ha kétszer hallottam beszélni. Ő az a háttérben meghúzódó alak volt, s onnan mégis nagy tetteket vitt végbe. A stratégiák mestere volt.
-  Nem tudom hol kezdjem… - néztem mindenfelé, de az előttem tornyosuló Angyalokra nem.
-  A legelején, ha lehetséges.
-  A Sötét Háborúban kezdődött az egész – kezdtem bele. Jobb, ha az igaza mondom el, minthogy hazugsággal töltsem ki a hátralévő életem. – Édesanyám a legnagyobb harcok közepette ápolta a megsérült Angyalokat, mindössze pár száz méterre a csatatértől.
-  Erről honnan tudsz? – szegezte nekem a kérdést néhai apám.
-  Láttam – néztem a szemébe. – Mindent láttam édesanyám szemével. Mindenhol jelen voltam, amit ő megélt az élete során.
-  Ez lehetetlen. Ilyen nem létezik… - nézett rám a legöregebb, Matsumoto arkangyal.
-  Komolyan beszélek. Láttam a szemein keresztül a főteremben lévő megbeszélést, amin jelen volt – részleteztem az ott látottakat, s szavaim döbbent csend követte.
-  De még mindig nem mondtad el, hogy mégis ki vagy?
-  A harc mezőn kezdődött, mint már említettem – néztem ki a falon egy pontot és úgy meséltem el mindent. – A becsapódás közvetlen anyu mellett történt. Nem mást okozta ezt, mint a Démonok Uralkodója – itt többen is felszisszentek – és foglyul ejtette anyut… - zokogtam fel az emlékek hatására.
-  Tudunk róla, hogy napokra eltűnt, de később megtalálta őt egy kereső csapatunk.
-  Igen, de amíg ő távolt volt, megerőszakolta az az ádáz bestia – néztem fel gyűlölködve, mert csak az ő arcát láttam most magam előtt.
 MICSODA? – hatalmas hangzavar lett a szobában, persze érzelmek nélkül, ami hosszúra elnyúlt, majd Matsumoto arkangyal elnémította őket egy kézfelemeléssel.
-  Folytasd, kérlek – nézett rám összehúzott szemekkel.
-  És abból a tragédiából születtem én – fejeztem be a számukra elegendő szavakkal.
-  Jongdae, ezt te meg tudod magyarázni? – nézett az említettre lesújtó szemekkel Matsumoto.
-  Apám, vagyis Jongdae arkangyal nem volt ezzel tisztában – szólaltam meg, mielőtt apám tette volna, ezzel reményeim szerint megmentve Őt a posztja, s mindene elvesztése végett. – Anyu nem árulta el neki, hogy nem tőle vagyok. Tévhitben tartotta egészen a mai napig.
-  Ez igaz? – nézett továbbra is az említettre.
- Én… nem… - nézett rám döbbent tekintettel, majd ránézett Matsumotora – Ryoko sosem említette, hogy Nana nem az én lányom lett volna – aprót sóhajtva könnyebbültem meg, hogy belement apu a játékba.
-  Akkor nem is tudtál róla, hogy Im Jin Ah… - kereste rám a megfelelő szót az öreg Angyal – félvér?
-  Nem tudtam róla – ezt követve hosszabb csend következett, de éreztem, hogy némán, de kommunikálnak egymással. Vártam és csak vártam, hogy ítéletet hozzanak felettem, de a percek csak úgy teltek és én egyre jobban feszengve éreztem magam.
-  Im Jin Ah – szólalt meg hirtelen Matsumoto arkangyal. – A döntés megszületett – halál fia vagyok, gondoltam rögtön. – Nem maradhatsz itt közöttünk.
-  De miért? Nem jelentek veszélyt senki számára – próbáltam felülni a nagy hévben, de megfeledkeztem az engem fogva tartó szíjakról.
  Ebben mi nem vagyunk biztosak. Mégiscsak az ádáz ellenségünk vére csörgedezik benned.
-  Hát de eddig sem volt velem probléma! – akadékoskodtam tovább.
-  Ebben nem értünk egyet. Egy Angyal nem ejthet könnyeket, nem érezhet ilyen heves érzelmekkel, amivel te rendelkezel.
-  Ebben mind igazat adok, de mégsem száműzhetnek! Mégis hova mehetnék ezek után?
-  A döntés megszületett – végem.
-  Mi lesz velem akkor? – estem egyre jobban kétségbe.
-  A Földre száműzünk, és a képességeidet elzárjuk – jelentette ki. Ennél rosszabb már nincs is, csak a halál.
-  Nincs más megoldás?
-  Ennél kegyelmesebb számodra nincs – ezzel megfordult és elhagyta a szobám, követve őt a többi angyal is. Apura néztem, aki pár pillanatig tovább maradt, s ő is követte a többieket, két szót maga után hagyva:
-   Sajnálom és köszönöm!
Ezután kattant a zár az ajtómon, s egyedül maradtam az elkövetkezendő órákra. Az ajtón kívül semmi mozgolódás nem hallatszott be, teljesen egyedül voltam. Aludni nem tudtam, mert ahhoz túlságosan zaklatott voltam, így csak a remény lebegett a szemem előtt, egy jobb élet érdekében.
Idő érzékemet elvesztettem, nem tudtam milyen nap van, s mennyi ideig voltam eszméletlen. Mély gondolataimból léptek hangja szakított ki, és ezekhez nemsokára arcok is társultak. Kattant a zár és belépett a szobába V, J-Hope, Jimin, és legnagyobb meglepődésemre Ji Hu is. Halkan becsukták maguk mögött az ajtót és mind közelebb jöttek hozzám, feloltva a villanyt is.
-  Húgi – ölelt meg bátyám, s őt követték a többiek. – Miért vagy kikötve?
-  Egy szörnyetegnek tartanak – nevettem fel hisztérikusan.
-  De te nem is vagy szörnyeteg – nézett döbbenten rám egyik barátom, Jimin.
-  Ők ezt nem így gondolják – mosolyogtam el szomorúan.
-  De mégis mi történt veled? – tette fel a legfontosabb kérdést Ji Hu. – Mivel a látottak szerint élsz és virulsz… pedig az a tőr igencsak pontos volt és halálos.
És nekik is elmeséltem mindent, hogy ki is vagyok igazából, amit ők csendben végighallgattak, majd amint végeztem a történetemmel, megszólalni se tudtak.
-  Akkor ha jól értelmezem, van egy démoni húgom – nézett rám ezer wattos vigyorral V. Na, ha nem így jött volna le neki a dolog, akkor az nem is ő lett volna. Kijelentésére, mind elnevettük magunkat.
-  Hát így is fogalmazhatunk.
-  És milyen érzés? – tette fel a következő kérdést Jimin.
-  Semmi szokatlant nem érzek. Erősebbnek sem érzem magam. Egyszerűen, csak Nana vagyok.
-  Mi lesz ezután? – kérdezte J-Hope.
-  Nem mondtak semmit nektek a bölcsek? – néztem rájuk, de nemlegesen bólogatták a fejüket. – Tömören: száműztek innen.
-  Hogy mi? De miért? Nem vagy veszélyes, se semmi! – akadt ki V, amit én is megértek, mert hasonlóképpen reagáltam.
-  Vigyázz az érzéseiddel, mert még téged is száműznek – itt elmondtam, hogy mire alapoztak, hogy egy Angyal nem érezhet.
-  Ez hülyeség – értett egyet velem Jimin is.
-  Sajnos nem tudok mit tenni, ezt a lapot dobta az osztó – törődtem bele sorsomba.
-  Csak lehet mit tenni ez ellen – gondolkodott bátyus, de feleslegesen. Amit az arkangyalok hoznak döntést, az szent. – Apu is beleegyezett?
-  Nem volt más választása. A másik opció tudod mi lenne… - néztem rá mindentudóan.
-  Halál – suttogta Ji Hu.
-  Majd meglátogattok a Földön, amikor időtök engedi – mosolyogtam rájuk, ezzel is oldva a hangulatot.
-  Az mégsem ugyanolyan lenne – húzta a száját továbbra is V.
-  Inkább így, mint sehogy.
-  Igaza van, V! – csapkodta meg J-Hope bátyám vállát. – De a legfontosabbról majdnem elfeledkeztünk! – nyúlt le a földre valamiért, majd egy zacskó kaját emelt a magasba, hogy én is jól láthassam fekvő helyzetből.
-  Életmentő vagy - csillant fel a szemem. – Úgy érzem, mint aki napok óta koplal.
-  Hát, ami igaz is, mert majdnem három napig voltál eszméletlen – nyújtott a számhoz V egy szendvicset, amibe jóízűen beleharaptam.
-  Nyem isz tudtyam, hoty ilyen szokáigh volytam kiühtve – beszéltem teli szájjal.
-  Előbb nyeld le húgi, utána beszélj – mondta nevetve V.
 Nagyon szar fekve enni, de nem is tudom, hogy mi lenne velem nélkületek. Köszönöm, hogy eljöttetek!
 Érted bármit kislány – J-Hope.
-  Mindent köszönök nektek! Jaj de megölelnék mindenkit, de nem tudok megmozdulni se.
 Sajnos nem tudjuk levenni ezeket, mert speciális varázslat van rajtuk – jött közelebb, és szemügyre vette a szíjakat Ji Hu.
-  Igen, érzem, mert minél jobban húzom, annál jobban szorul rám.
-  Nem totojáznak, az egyszer biztos – nézte Jimin is a bilincseim.
-  Viszont – egyenesedett fel Ji Hu – nekünk lassan mennünk kell, mert így is illegálisan vagyunk jelen.
 Ja hogy már a látogatás is tiltott? – kezdem megutálni a rám kiszabott szabályokat.
-   Sajnos igen. De ha valamit megtudunk rólad, húgi, akkor jövünk és szólunk – puszilt homlokon bátyám búcsúképpen.

-  Vigyázz magadra kislány! – tett hasonlóképpen a többi fiú is, majd elhagyták a szobát, ismét magamra hagyva engem, úgy, mint egy kalitkába zárt madarat. De ezúttal el tudtam nyugodtan aludni és senki sem zavart meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése